  • Data: 2003-01-31 11:44:08
    Temat: Re: zla praca, zly pracodawca
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 31 Jan 2003 09:30:08 +0100, "żuk"
    <z...@p...onet.pl> zakodował:

    >tyle że nie do końca jest pewne czy to jest wystarczający powód do
    >rozwiązania umowy bez wypowiedzenia z winy pracodawcy...wg mnie to nie jest
    >ciężkie naruszenie obowiązków pracodawcy - ja autorytetem nie jestem ale to
    >pamiętam jeszcze z wykładów ;-)...oczywiście to jest obowiązek, ale nie
    >przestrzeganie go tj nieterminowa wypłata to nie ciężkie naruszenie
    >obowiążków pracodawcy...pozdrowienia

    Jest wymagane przez KP i SN

    2000.04.04wyrokSN I PKN 516/99Pr.Pracy 2000/9/36
    Obowi?zkiem pracodawcy jest terminowe wyp-acanie wynagrodze˝, a nie
    uzyskiwanie na nie ťrodkˇw. Pracodawca, ktˇry ťwiadomie nie wyp-aca w
    terminie wynagrodze˝ w pe-nej wysokoťci narusza w sposˇb umyťlny swˇj
    podstawowy obowi?zek.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775