  • Data: 2007-09-17 15:30:50
    Temat: Re: zerwanie umowy z orange
    Od: grejfiq <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gardziej pisze:

    > tak grzesiu, mozesz spokojnie sprzedac na allegro...

    oj chyba nie jestem taki pewny.
    co do umowy - jest to podstawa do jej zerwania.
    podobna sytuacje mialem ostatnio z operatorem Play i apropo telefonu
    sprawa nie jest wcale taka oczywista. Wczytaj się dokładnie w umowę bo z
    tego co wiem zabezpieczają sie przed takimi okolicznościami.
    swoją drogą Ciekawy jestem jakie opinie mają inni użytkownicy.

    pozdrawiam,

    gfq