  • Data: 2007-09-17 19:14:18
    Temat: Re: zerwanie umowy z orange
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Sun, 16 Sep 2007 03:35:31 -0700, od portos111 :

    > Kupiłem telefon w promocji w orange przez internet. Podpisałem umowę
    > promocyjną z datą sporządzenia umowy 4.09. W umowie jest zapis że
    > operator zobowiązuje się do aktywowania numeru w ciąhu max 7dni od
    > daty sporządzenia umowy. Mineło prawie 2 tygodnie i numer jest nadal
    > nieaktywny. Czy niespełnienie tego zapisu przez operatora jest
    > podstawą do zerwania umowy z mojej strony z winy operatora bez żadnych
    > konsekwencji dla mnie? Czy telefon kupiony za grosze pozostaje moją
    > własnością? Proszę o podstawę prawną.
    > Sprawa pilna

    Przyczyną jest firma kurierska realizująca wysyłkę, oraz niewydolność
    działu aktywującego numery razem wzięte. Ot przyczyny techniczne.
    Złóż reklamację, telefon szybko zacznie działać, no chyba, ze ci nie
    zależy.

    Obawiam się, ze telefon za 1zł jest twoją własnością, ale z racji, że jest
    to cena obnizona warunkowo, a warunki są określone w regulaminie promocji,
    operator może skorzystać z punktu umowy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net