  • Data: 2002-12-02 17:29:38
    Temat: Re: zerwanie umowy o prace -HELP
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Mon, 2 Dec 2002 16:49:48 +0100, "Nowak Ł."
    <n...@w...pl> zakodował:

    >moja mama miala podpisana umowe na 3 miesiace, miala byc ekspedyjetka w
    >sklepie, i teraz tak : 2 miesiace urzadzala sklep, narazie niedostala
    >wyplaty., za te 2 miesiace, a teraz z dnia na dzien zostala wyrzucona z
    >pracy, jakie ma szanse na odzyskanie pieniedzy? jak ta sprawe ugryzc, gdzie
    >sie udac itd.

    PIP (http://www.pip.gov.pl) i sąd pracy. Co znaczy została wurzucona?
    Zwolnienie "dyscyplinarne" wypowiedzenie czy coś innego? Umowa
    oczywiście o pracę (a nie zlecenie)?
    Jeżeli to była umowa na czas określony (a nie na okres próbny) to nie
    można takiej umowy wypowiedzieć - więc najlepiej odwołać się od
    wypowiedzenia do sądu pracy (musi być o tym pouczenie na
    wypowiedzeniu).
    Jeżeli jednak była to umowa na okres próbny, to jedyne o co można
    powalczyć to wypłata.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775