  • Data: 2009-01-30 20:39:45
    Temat: Re: zasiedlenie pasa drogowego - czy mozliwe?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AF wrote:
    > Witam
    >

    > Właśnie dowiedziałem się że mój domek stoi na działce należącej do
    > powiatu a dokładnie na pasie drogowym :)
    > Działkę z budynkiem kupiłem kilka lat temu i wtedy nikt nie miał
    > takiej wiedzy - chyba.
    > Z pokazanej mi mapki w zarządzie dróg wynika że moja granica działki
    > przebiega przez środek domu ;) Robili wznowienia granic działek w
    > mojej okolicy i tak wynika.
    > Jak pomierzyłem działkę to wynika że mam ogrodzone ok 2 ary więcej :)
    >
    > W archiwum znalazłem mapki z 70-tych lat i na nich budynek jest
> [...]

    w kwestii formalne, jełśi pas drogowy został wprowadzony po wybudowaniu domu
    i wytyczeniu działek to problem am gmina lub powiat a nie ty. Bo to od nich
    mógłbyś sie domagać wykupu tego pasa, a pańśtwo sie zwykle broni przed tym
    rękami i nogami.

    takei jest moje zdanie na podstawie tego co sie dowiedziałem gdy sam sie
    budowałem.