  • Data: 2003-11-05 21:46:35
    Temat: Re: zaleganie z wynagrodzeniem
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hamon" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bobqdh$nu1> > przepraszam, ale zapomniałem o jeszcze jednym: pracodawca
    twierdzi, że nie
    > mialem takiego prawa i pozwał mnie do sądu i żąda odszkodowania za okres
    > wypowiedzenia .Teraz jestem bezrobotny, przysługuje mi zasiłek, a on po
    > miesiącu , chce aby mu odesłac moje świedectwo pracy, bo chce zmienić tryb
    > rozwiazania ze mną umowy o pracę ,z art.55 na jakiś inny(nie podal jaki).

    Jeśli masz czas, przystań na propozycję procesu. Beknie jak jasna cholera.
    Chłop chyba nie zdaje sobie sprawy, w co sie pakuje. Nie dotrzymał warunków
    umowy (terminowe wypłacanie wynagrodzenia) i jeszcze chce udowodnić, że nie
    miał takiego obowiązku :)