  • Data: 2007-12-09 22:31:28
    Temat: Re: zakup bez faktury
    Od: "Pawel " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Wyznaczylem, termin minał tydzien temu, wczoraj dzwoniłem i mieli wysłać
    > mi pdfy dzis rano
    > Dodam tylko że produkt ktory kupiłem bez dokumentacji technicznej jest
    > niepotrzebny.
    > Produktem jest maszt telekomunikacyjny.

    Jak Ci poradzono, daj im ostrzezenie, ze wybierasz sie do US. Powinno pomoc.
    Niewystawienie faktury jest sprawa dla Urzedu Skarbowego.

    Jesli chodzi o niedostarczenie dokumentacji technicznej to pozostaje Ci
    ewentualnie jedynie sprawa cywilna w zakresie niedotrzymania umowy, chyba, ze
    od poczatku zamiarem sprzedawcy bylo niedostarczenie dokumentacji, bo na
    przyklad jej nie posiada - wowczas sprawa karna. Ale tego na razie nie wiesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel