  • Data: 2007-12-09 23:47:20
    Temat: Re: zakup bez faktury
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Dec 2007 21:50:02 +0100, ŁON napisał(a):
    > Wyznaczylem, termin minał tydzien temu, wczoraj dzwoniłem i mieli wysłać
    > mi pdfy dzis rano

    Zalecam ostrożność... Jak dostaniesz fakturę to jeszcze nie znaczy że możesz
    ją spokojnie wrzucić w koszty i odliczyć VAT :( Według naszego ukochanego
    fiskusa, to Ty masz sprawdzić czy wystawca faktury odprowadził VAT, i czy w
    ogóle wprowadził tę fakturę do księgowości :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004