  • Data: 2007-12-10 11:14:54
    Temat: Re: zakup bez faktury
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 07:32:53 +0100, d...@a...pl napisał(a):
    > Jak ?
    > Jadę do niego i żądam wglądu w księgi handlowe ?
    > Sprawdzam też czy terminowo odprowadził VAT i do właściwego miejscowo
    > urzędu skarbowego ?

    Nie mnie się pytaj, nie ja wymyślałem przepisy :) Urzędnik też Ci nie powie,
    co nie przeszkodzi mu potraktować Ciebie jak oszusta i bandytę gdy odliczysz
    nieświadomie fakturę przysłaną przez sklep który jest na bakier z prawem...

    Tak. To jest chore. BARDZO chore. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944