eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakłócanie spokojuRe: zakłócanie spokoju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kam <k...@p...onet.plX>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakłócanie spokoju
    Date: Sun, 14 Dec 2003 11:45:03 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <brhenc$g5q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <brc349$ajp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <brccrp$fmp$1@nemesis.news.tpi.pl> <bregor$k27$1@dns.ats.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <X...@2...7.19.17>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <o...@z...router>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.16.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1071398444 16570 81.210.16.254 (14 Dec 2003 10:40:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Dec 2003 10:40:44 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@1...acn.waw.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    X-User: kamgol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:182407
    [ ukryj nagłówki ]

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Jasne, że nie mogę, ale to nie oznacza, że kupując bilet na
    > dany dzień wieczorem nie zapłaciciał za jazdę tego dnia. To oznacza
    > tylko, że podczas jazdy mogli wlepić mi karę i słusznie.

    gdybyś zapłaciła nie mogliby wlepić Ci kary

    > Po kryjomu nie, ale zdarzyło mi się za pozwoleniem sklepowej donieść
    > pieniądze po kilku dniach.

    za pozwoleniem, czyli taką zawarłaś umowę, w przypadku biletu mamy do
    czynienia z zupełnie inną sytuacją

    > A tu też się nie kryłam, ucięłam sobie nawet pogawędkę na temat mojego
    > braku biletu z panem w firmowym kubraczku, kt. akurat coś naprawiał,
    > czy sprzątał.

    Wg Ciebie pan, który sprzątał jest pracownikiem metra i osobą, z którą
    mozna rozmawiać o bilecie?

    > Poza tym wysiadłam po drodze na stacji Wilanowska, kt.
    > jest sporą stacją przesiadkową spodziewając się, że tu kiosk powinien
    > być otwarty, ale nie był, więc absolutnie nie można powiedzieć, że nie
    > zapłaciłam z premedytacją.

    Trzeba było kupić przed albo pojechać autobusem, w którym nie powinnaś
    mieć problemów z kupnem biletu :)


    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1