  • Data: 2003-12-12 12:34:23
    Temat: Re: zakłócanie spokoju
    Od: "UM" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kpisz, tak? Czy zafundujesz tej pani też nocleg w cichym hotelu,
    > oczywiście jeśli się na to zgodzi wynieść się z własnego mieszkania,
    > bo ktoś akurat ma ochotę łamać prawo?

    Nie, nie kpie......
    Mysle ze z kazdym mozna sie dogadac... i jesli kogos poposze o wyrozumialosc
    raz na jakis czas to mam szanse na nia liczyc... - jesli nie no to
    trudno.... to po pierwsze....
    Po drugie Twoja wypowiedz jakos dziwnie emanuje praworzadnoscia. Nigdy nie
    popelniasz bledow???
    Ciekaw jestem czy w calym swoim zyciu nigdy nie zdarzylo Ci sie rzucic
    smiecia na ziemie, przejsc na czerwonym swietle lub w miejscu niedozwolonym,
    przekroczyc predkosci, jechac na gape w autobusie itp... czyli bardziej lub
    mniej zlamac przepisy. Nie????!!! Jezu! to jestes idealem..... a je nim nie
    jestem.
    Popelnilem blad i NIE MAM zamiaru unikac jego konsekwencji - a oprocz tego
    zamierzam uprzedzac sasiadow i imprezowac glosniej za ich aprobata.
    Wiec wedlug Ciebie jesli wszyscy ktorym ewentualnie moge przeszkadzac zgodza
    sie na to to wedlug Ciebie łamie prawo????

    Spytalem tylko z czystej ciekawosci.
    Dziekuje za odp.
    Osiah