    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz ruchu
    Date: Thu, 18 Nov 2004 12:47:46 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 23:45:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zapytają właściciela wezwawszy go w tym celu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
    > Przy czym o ile przejdzie samochód nieprzerejstrowany, to już firmowy czy
    > pożyczony nie, chyba, że ktoś na znaku napisał "nie dotyczy mieszkańców"
    > zamiast "nie dotyczy pojazdów mieszkańców". Po jak jest ta pierwsza wersja,

    Jakoś nigdy nie widziałem tej drugiej wersji napisu...

    > No bo będą w kropce. Jak powiedzą, że tam mieszkają, to dostaną mandat za
    > brak zameldowania. A jak powiedzą, że nie mieszkają, to za parkowanie.

    Mogą mieszkać na tym osiedlu i równocześnie być zameldowani gdzie indziej :>

    A generalnie to myślę że takie znaki nie bardzo mają zastosowanie - co jeśli
    mieszkańca przywiezie kolega z pracy i pójdą oglądać mecz? :) A skoro już do
    końca się czepiać: w "dotyczy tylko mieszkańców" nie widzę nazwy osiedla ani
    numeru bloku... :)

    Krótko mówiąc: jeśli ktoś chce mieć prywatny parking - niech zrobi bramę,
    szlaban, postawi ciecia, whatever... Ale myślę że policja/straż miejska na
    słowa "bo tu zaparkował taki jeden a on tu raczej nie mieszka" nie zareaguje
    inaczej niż śmiechem.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944