  • Data: 2003-07-19 19:29:18
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >No ale to kontrolne sprawdzenie ma taką samą procedurę mniej więcej jak
    >wyrobienie prawa jazdy od nowa. Stąd zamieszanie.
    No wiesz, to zależy czy mniej czy więcej ;-)
    Na pewno mniej w czasie (cały kurs od nowa+oczekiwanie na wydanie
    dokumentu PJ) i finansowo (koszt kursu+badań lekarskich+wyd. PJ)

    "kizzi" <k...@w...pl> napisał:

    >Panie Arturze proszę się tak nie unosić,
    Pani "kizzi" - nie miałem takiego zamiaru :-)

    >użyłam po prostu skrótu myslowegobo chodziło mniej więcej o to samo,
    Dlatego wyjaśniłem, by czytający nie odnieśli błędnego wrażenia ...

    >szacuneczek
    Wzajemnie :-)

    Artur Golański