  • 1. Data: 2003-07-18 08:01:31
    Temat: zakaz prowadzenia pojazdów
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Jeśli sąd orzeka zakaz prowadzenia pojazdów określonego rodzaju konkretnie
    na okres 1 roku to czy konieczne będzie ponowne zdawanie egzaminów na prawo
    jazdy?

  • 2. Data: 2003-07-18 13:41:29
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    powyżej roku, prawko od nowa trzeba wyrabiać,
    do roku nie trzeba
    pozdro

  • 3. Data: 2003-07-18 17:18:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "kizzi" <k...@w...pl> napisał:

    >powyżej roku, prawko od nowa trzeba wyrabiać, do roku nie trzeba
    Bzdura totalna ! Podaj odpwiedni zapis prawa.
    Poczytaj choćby ustawę PoRD, potem radz innym.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2003-07-19 04:33:14
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Poczytaj choćby ustawę PoRD, potem radz innym.

    Niezupelnie bzdura. Art 114 ust 2 pkt b. Prawo o ruchu drogowym.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 5. Data: 2003-07-19 08:04:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "onsok" <onsok1@wp_.pl> napisał:

    >Niezupelnie bzdura.
    Przeczytaj raz jeszcze odpowiedź, której udzielił "kizzi".

    >Art 114 ust 2 pkt b. Prawo o ruchu drogowym.
    A tam właśnie jest o "kontrolnym sprawdzeniu kwalifikacji',
    a NIE o 'robieniu prawko od nowa', a to nie to samo !
    Polecam także moje listy w "zakaz prowadzenia pojazdów"

    Artur Golański

  • 6. Data: 2003-07-19 09:40:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A tam właśnie jest o "kontrolnym sprawdzeniu kwalifikacji',
    | a NIE o 'robieniu prawko od nowa', a to nie to samo !
    | Polecam także moje listy w "zakaz prowadzenia pojazdów"

    No ale to kontrolne sprawdzenie ma taką samą procedurę mniej więcej jak
    wyrobienie prawa jazdy od nowa. Stąd zamieszanie.

  • 7. Data: 2003-07-19 13:24:50
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    Panie Arturze proszę się tak nie unosić, użyłam po prostu skrótu myslowegobo
    chodziło mniej więcej o to samo, źródeł rzeczywiście nie czytałam, ale znam
    to że się tak wyrażę z autopsji.
    szacuneczek
    kizzi

  • 8. Data: 2003-07-19 19:29:18
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >No ale to kontrolne sprawdzenie ma taką samą procedurę mniej więcej jak
    >wyrobienie prawa jazdy od nowa. Stąd zamieszanie.
    No wiesz, to zależy czy mniej czy więcej ;-)
    Na pewno mniej w czasie (cały kurs od nowa+oczekiwanie na wydanie
    dokumentu PJ) i finansowo (koszt kursu+badań lekarskich+wyd. PJ)

    "kizzi" <k...@w...pl> napisał:

    >Panie Arturze proszę się tak nie unosić,
    Pani "kizzi" - nie miałem takiego zamiaru :-)

    >użyłam po prostu skrótu myslowegobo chodziło mniej więcej o to samo,
    Dlatego wyjaśniłem, by czytający nie odnieśli błędnego wrażenia ...

    >szacuneczek
    Wzajemnie :-)

    Artur Golański