  • Data: 2012-01-10 11:50:43
    Temat: Re: zajęte wynagrodzenie
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomaszD" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jeh612$f3e$1@news.icm.edu.pl...

    > Owszem, dostaje i kasa wystawia KW na zaliczkę dot. wydatków pracownika,
    > którą to zaliczkę pracownik potem zwraca (a kasa wystawia KP - zwrot
    > zaliczki).
    > Natomiast w kasie jest wystawione KW - jako zapłata - do konkretnej
    > faktury.
    > Bez przepływu pieniędzy w tejże konkretnej chwili. Masz jakieś
    > wątpliwości?

    Nie mam żadnych wątpliwości, że komplikowanie rzeczy prostych jest Twoją
    (Waszą?) specjalnością. Dokumenty winny potwierdzać rzeczywiste operacje
    gospodarcze. Operacja pierwsza: wypłata z kasy zaliczki pracownikowi (KW).
    Operacja druga zapłata przez pracownika za towar lub usługę (faktura z
    potwierdzeniem otrzymania zapłaty lub dołączonym KP sprzedawcy). Operacja
    trzecia: rozliczenie się pracownika z pobranej zaliczki *nie zwrot zaliczki*
    (dokument rozliczenia zaliczki - pobrano tyle, wydatkowano zgodnie z
    załączonymi dokumtami tyle, do dopłaty/zwrotu tyle), operacja czwarta:
    przepływ gotówki w przypadku gdy kwota zaliczki nie jest równa
    udokumentowanym wydatkom (KW lub KP). Koniec, kropka.
    O zwrocie zaliczki możemy mówić tylko wtedy, gdy rzeczywiście pracownik z
    jakiegoś powodu zakupu nie dokonał i pieniądze zwraca.
    Pozdrawiam
    Michał