  • Data: 2012-01-10 11:19:22
    Temat: Re: zajęte wynagrodzenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2012 12:09, TomaszD pisze:

    > Natomiast w kasie jest wystawione KW - jako zapłata - do konkretnej
    > faktury.

    Do konkretnej faktury, ale pod KW podpisuje się pracownik, który tę
    fakturę "załatwiał".

    > Bez przepływu pieniędzy w tejże konkretnej chwili. Masz jakieś wątpliwości?

    Nie. Przepływ występuje.

    > Genialne wytłumaczenie.

    Mądrej głowie dość dwie słowie.

    > I jak to się kłóci z wystawieniem konkretnych dowodów KW i KP?

    Jaki idiota przy kompensacie wystawia KW i KP?!?!

    > Tak "automagicznie" same w sobie się te zobowiązania rozliczają?

    Nie wiem, jaką widzisz tam magię, ale przepływu gotówki (także
    fikcyjnego) to nie wymaga.

    > Poza tym czymże jeśli nie wzajemnym rozliczeniem zobowiązań (zleceniodawca
    > wobec zleceniobiorcy i zleceniobiorca wobec zleceniodawcy) jest
    > rozliczenie zaliczki i
    > wynagrodzenia?

    Mylisz kompensatę zobowiązań z kwotą wynagrodzenia pozostałą do wypłaty.

    [ciach]

    > pytam. Żeby było śmieszniej, ten temat mnie nawet bezpośrednio nie dotyczy,

    Tak się tłumacz ;->