  • Data: 2012-07-18 09:45:28
    Temat: Re: zajęcie konta przez ZUS
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2012 09:26, lehko pisze:

    > Moze tego nie zaznaczylem ale mam tylko pretensje do banku bank to Pekao
    > s.a. I dlatego właśnie pisze na tą grupę czy są może jakieś terminy których

    Aaaa, już dawno od nich odszedłem i nigdy więcej z tymi łobuzami nie
    chcę mieć nic do czynienia.

    Ni z tego ni z owego nie odnowili mi umowy na linię kredytową "bo tak,
    bo nam się zmieniły procedury" i musiałem pilnie kombinować, jak spłacić
    jej znaczną część. Mimo wielu lat bycia tzw. wiernym klientem.

    Nawet, chamy, nie przeprosili i jeszcze sobie ekstra stówę policzyli za
    "reorganizację zadłużenia".