  • Data: 2012-07-18 20:11:10
    Temat: Re: zajęcie konta przez ZUS
    Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-18 09:21, Andrzej Lawa pisze:

    > A co to za gówniany bank, co blokuje wszystkie środki, zamiast tylko to,
    > co każe mu komornik czy inny taki organ?
    >
    > Może warto pomyśleć o zmianie, bo cholera wie, co jeszcze wymyślą - np.
    > będziesz robił przelew na 1000zł a oni puszczą 10000, bo im się jedno
    > zero "omsknie"...
    >
    > Przede wszystkim pretensje do banku, bo to oni coś namieszali.

    Kazdy Bank odkad pamietam blokuje wszystkie srodki na koncie az do
    chwili zdjecia blokady przez komornika odkad siegam pamiecia czyli od
    poczatku budowy gownianej balcerowiczowskiej polski . Przez ostatnie 20
    lat tak to wlasnie dziala podobnie drugie konto to kazdy srednio
    rozgarniety nie dajacy sie dymac polak wiedziec powinien.