  • Data: 2012-07-19 18:28:44
    Temat: Re: zaj?cie konta przez ZUS
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/07/2012 15:22, Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, co innego kary, odsetki itepe.
    >
    > Ale tutaj chodzi o niekompetencję/złą wolę banku - przecież równie
    > dobrze mogła nastąpić jakaś pomyłka albo jakiś nieuczciwy windykatorzyna
    > zakombinuje tak, żeby wezwania szły na zły adres, a komornik dostanie
    > właściwy adres.
    >
    > Nie uważasz, że to by było trochę głupio, jakby bank zablokował komuś
    > konto firmowe z kasą na bieżącą działalność na kilkadziesiąt tysięcy (w
    > tym i np. wypłaty dla pracowników) bo jakiś operator telekomunikacyjny
    > miał burdel w papierach i sprzedał jakiemuś oszustowi nieistniejący dług?

    Tu nawet nie ma co dyskutować, bank dał ciała i tyle, jeśli zajęte miało
    być tylko do kwoty XXX.

    Ja jedynie odnoszę się do biadolenia o "wiarygodności" przez kogoś, kto
    unika płacenia podatków. Bo biadoli jak tancerka egzotyczna, którą
    znajomy przydybał kiedy kręciła tyłkiem na rurze i biedna teraz ma
    pretensje do znajomego, że straci szacunek w chórze kościelnym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net