eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaginiecie przesylki a zwrot kosztow › Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!news.lublin.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz" <t...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Date: Wed, 5 Dec 2007 20:28:26 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 30
    Message-ID: <fj6u4t$mka$1@news.lublin.pl>
    References: <fj46ag$qi4$1@inews.gazeta.pl> <fj4b51$jeg$1@news.lublin.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 212-182-112-141.walecznych.net
    X-Trace: news.lublin.pl 1196882909 23178 212.182.112.141 (5 Dec 2007 19:28:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Dec 2007 19:28:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 071205-2, 2007-12-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501704
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    >> niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje
    >> w
    >> przypadku zaginiecia.
    >
    > To nie prawda. Autor watku powinien w siedzibie firmy kurierskiej
    > domagac sie protokolu i na jego podstawie zlozyc reklamacje. Problemem
    > moze byc opisana postawa Nadawcy bo firmy kurierskie wymagaja do
    > rozpatrzenia reklamacji oryginalu listu przewozowego, ktorego sila
    > rzeczy Odbiorca nie posiada.
    >
    > j.

    Tak jak wspomniałem wcześniej, a wlasciwie po "wystapieniu Hani" odbiorca
    może złożyć reklamację po zrzeknięciu się roszczenia przez nadawce na rzecz
    odbiorcy, ale staraj sie tego uniknac.
    Do zainteresowanego: staraj sie zobligować nadawcę do złożenia reklamacji.
    Sam bedac docelowym odbiorca i znajac numer listu przewozowego ponaglaj
    wlasciwy oddzial firmy kurierskiej ten, ktory byl odpowiedzialny za
    doreczenie. W koncu jak zrozumialem ta przesylka dotarla do tego oddzialu i
    kurier ja awizowal. Napisz mi takze czy przesylka byla objeta ochrona
    ubezpieczeniowa, i ktorej firmy kurierskiej to dotyczy.
    W sumie jak chcesz to daj znać na priva (pomoge bezinteresownie) jezeli
    przesylka jest ubezpieczona to nie trzeba sadzic sie w sadzie, aby otrzymac
    odszkodowanie.
    Pozdrawiam
    Tomasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1