eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaginiecie przesylki a zwrot kosztowRe: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
  • Data: 2007-12-05 19:28:26
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "Tomasz" <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    >> niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje
    >> w
    >> przypadku zaginiecia.
    >
    > To nie prawda. Autor watku powinien w siedzibie firmy kurierskiej
    > domagac sie protokolu i na jego podstawie zlozyc reklamacje. Problemem
    > moze byc opisana postawa Nadawcy bo firmy kurierskie wymagaja do
    > rozpatrzenia reklamacji oryginalu listu przewozowego, ktorego sila
    > rzeczy Odbiorca nie posiada.
    >
    > j.

    Tak jak wspomniałem wcześniej, a wlasciwie po "wystapieniu Hani" odbiorca
    może złożyć reklamację po zrzeknięciu się roszczenia przez nadawce na rzecz
    odbiorcy, ale staraj sie tego uniknac.
    Do zainteresowanego: staraj sie zobligować nadawcę do złożenia reklamacji.
    Sam bedac docelowym odbiorca i znajac numer listu przewozowego ponaglaj
    wlasciwy oddzial firmy kurierskiej ten, ktory byl odpowiedzialny za
    doreczenie. W koncu jak zrozumialem ta przesylka dotarla do tego oddzialu i
    kurier ja awizowal. Napisz mi takze czy przesylka byla objeta ochrona
    ubezpieczeniowa, i ktorej firmy kurierskiej to dotyczy.
    W sumie jak chcesz to daj znać na priva (pomoge bezinteresownie) jezeli
    przesylka jest ubezpieczona to nie trzeba sadzic sie w sadzie, aby otrzymac
    odszkodowanie.
    Pozdrawiam
    Tomasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1