eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaginiecie przesylki a zwrot kosztow
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2007-12-04 18:29:36
    Temat: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: " Xili" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Mam taki problem, zakupilem na allegro od firmy X monitor (platne z gory)
    monitor zostal wyslany kurierem. Kurier zostawil avizo, zadzwonilem i
    umowilem sie na dostarczenie przesylki ponownie kurier nie dotarl wiec
    pojechalem odebrac paczke osobiscie. Jednak gdy dotarlem do siedziby firmy
    kurierskiej stwierdzono ze przesylki dla mnie nie posiadaja. Dzwonilem do
    sprzedawcy czy moze jakos mi w tej sytuacji pomoc, jednak on twierdzi ze jest
    to sprawa miedzy mna a ups i w niczym nie moze mi pomoc. W zwiazku z
    zaistniala sytuacja chcialbym sie dowiedziec czy zwrot kosztow nalezy mi sie
    od firmy ktora sprzedawala towar, czy od kuriera ktory na podstawie zawartej z
    nimi umowy mial dostarczyc do mnie monitor?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2007-12-04 19:51:54
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>


    Użytkownik " Xili" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fj46ag$qi4$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    > Mam taki problem, zakupilem na allegro od firmy X monitor (platne z gory)
    > monitor zostal wyslany kurierem. Kurier zostawil avizo, zadzwonilem i
    > umowilem sie na dostarczenie przesylki ponownie kurier nie dotarl wiec
    > pojechalem odebrac paczke osobiscie. Jednak gdy dotarlem do siedziby firmy
    > kurierskiej stwierdzono ze przesylki dla mnie nie posiadaja. Dzwonilem do
    > sprzedawcy czy moze jakos mi w tej sytuacji pomoc, jednak on twierdzi ze
    > jest
    > to sprawa miedzy mna a ups i w niczym nie moze mi pomoc. W zwiazku z
    > zaistniala sytuacja chcialbym sie dowiedziec czy zwrot kosztow nalezy mi
    > sie
    > od firmy ktora sprzedawala towar, czy od kuriera ktory na podstawie
    > zawartej z
    > nimi umowy mial dostarczyc do mnie monitor?

    witam
    Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    przypadku zaginiecia.
    Pozdrawiam
    Tomasz




  • 3. Data: 2007-12-04 20:16:14
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: " " <x...@W...gazeta.pl>

    Tomasz <t...@n...net> napisał(a):

    > witam
    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    > przypadku zaginiecia.
    > Pozdrawiam
    > Tomasz
    >
    >
    Tak myslalem ale poniewaz sprzedawca tak pewnym tonem oswiadczyl ze mam sie u
    kuriera dopominac wiec wolalem spytac. dziekuje bardzo


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2007-12-04 20:22:26
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>


    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net> napisał w wiadomości
    news:fj4b51$jeg$1@news.lublin.pl...

    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje
    > w przypadku zaginiecia.

    Udalo ci sie napisac dwie bzdury w jednym zdaniu. Niezly wynik

    HaNkA



  • 5. Data: 2007-12-04 21:26:47
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>


    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fj4d0l$c5k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net> napisał w wiadomości
    > news:fj4b51$jeg$1@news.lublin.pl...
    >
    >> Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    >> niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje
    >> w przypadku zaginiecia.
    >
    > Udalo ci sie napisac dwie bzdury w jednym zdaniu. Niezly wynik
    >
    > HaNkA

    Witam
    Powiem tak jest jeden wyjatek, gdy nadawca zrzeknie sie na pismie roszczenia
    na rzecz odbiorcy, wtedy strona reklamujaca moze byc odbiorca, ale o tym nie
    bylo mowy.
    PS HaNkA
    Wiesz Haniu kilka lat pracowalem w tej branzy wlasnie w reklamacjach.

    Tomasz




  • 6. Data: 2007-12-04 23:08:54
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>


    Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net> napisał w wiadomości
    news:fj4gmp$tf9$1@news.lublin.pl...

    > Powiem tak jest jeden wyjatek

    A napisales o tym? Taki byles kategoryczny :P

    A co z druga bzdura? art 544.1 i 548 Kc

    > Wiesz Haniu kilka lat pracowalem w tej branzy wlasnie w reklamacjach.

    Najwidoczniej za krotko, albo sie nie przykladales

    HaNkA



  • 7. Data: 2007-12-05 00:11:21
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "Tomasz" <t...@n...net>


    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fj4mgt$h8u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Tomasz" <t...@n...net> napisał w wiadomości
    > news:fj4gmp$tf9$1@news.lublin.pl...
    >
    >> Powiem tak jest jeden wyjatek
    >
    > A napisales o tym? Taki byles kategoryczny :P
    >
    > A co z druga bzdura? art 544.1 i 548 Kc
    >
    >> Wiesz Haniu kilka lat pracowalem w tej branzy wlasnie w reklamacjach.
    >
    > Najwidoczniej za krotko, albo sie nie przykladales
    >
    > HaNkA

    Pojecia nie masz o rozpatrywaniu reklamacji w firmach kurierskich.

    Tomasz



  • 8. Data: 2007-12-05 06:44:06
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: " " <x...@W...gazeta.pl>

    a moze Pani podac swoja interpretacje i powiedziec na czym sie pani opiera? bo
    jak na razie to Pani wypowiedzi niestety niewiele mi pomagaja. pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 9. Data: 2007-12-05 07:42:47
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>


    Użytkownik <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fj5hbm$7ad$1@inews.gazeta.pl...
    >a moze Pani podac swoja interpretacje

    A czytasz to co napisalam? Podalam dwa konkretne artykuly kodeksu cywilnego.
    Co chcesz wiecej? Wpisac w google kodeks cywilny chyba potrafisz

    HaNkA



  • 10. Data: 2007-12-05 07:43:17
    Temat: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz napisał(a):

    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    > przypadku zaginiecia.

    To nie prawda. Autor watku powinien w siedzibie firmy kurierskiej
    domagac sie protokolu i na jego podstawie zlozyc reklamacje. Problemem
    moze byc opisana postawa Nadawcy bo firmy kurierskie wymagaja do
    rozpatrzenia reklamacji oryginalu listu przewozowego, ktorego sila
    rzeczy Odbiorca nie posiada.

    j.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1