    From: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaatakowany bezpodstawnie przez policjanta po cywilu
    Date: 19 Jan 2005 20:34:30 +0100

    > Sory, ale tam byli policjanci z prewencji wezwani przez tego faceta. Czy to
    > nie oni powinni interweniowac w takiej sytucji? po drugie, to czy pan
    > wchodzac do komorki i slyszac glosy wali w leb na oslep? to nie byla godzina
    > 3 w nocy, ale raptem 22:20. Komórki u nas są dobrze oświetone i widzial co
    > sie dzieje.

    no ok, ale jak widzial co sie dzieje to po jaka cholere kogos bil? moze
    rzeczywiscie jakis niewyzyty policjant, al enie sadze. tutaj rozstrzygac bedzie
    sad... wszelkie dowody zeznia etc- ciezko okreslic znajac tylko jedna wersje i
    do tego bez szczegolowch okolicznosci..
    ja poiwem szczerze, ze majac we krwi 3 promile skarzylbym na wzelkie mozliwe
    sposoby, zglaszalbym 213 K.k. etc.... ale po wyczezwieniu odpuscilbym.... /nie
    sugeruje,ze byliscie w stanie z art. 115 par. 16 pkt 1/ akle pomyslcie - chcial
    pewnie dobrze.... idzcie na wodke i sie stosunki uloza - SZKODA ZAWALAC PRACA
    SADY - to tak we wlasnym intersie ;d;d;d;d;d

    pozdrawiam.