  • Data: 2005-02-08 20:16:03
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał/a:
    >moja babcia miala okazej zjesc mielone z zyda. Ktos jej sprzedal w czasie
    >wojny.
    IMHO ktoś głupio zażartował.
    Podobnie, jak po egzekucji Ravaillaca w 1610 też w całym Paryżu można
    było kupić potrawy zeń przygotowane, na które potrzeba by było stada
    bydła.

    >Robiono lalki z wlosow ludzkich,
    Gwoli ścisłości najdroższe peruki i lalki (czupryny) także do dzisiaj są
    wykonywane z ludzkich włosów - perukarze kupują np. piękne warkocze,
    których dziewczyny się pozbywają.:-)

    >mydlo z tluszczu ludzkiego,
    Gwoli ścisłości to były eksperymenty, ale nie podjęto produkcji
    przemysłowej - trudności technologiczne.

    BTW. Zarówno Ty, jak i twoi oponenci coraz bardziej zaczynacie
    zachowywać się jak egzaltowane nastolatki, które ktoś podpuszcza.
    Może wystarczy?:-)