  • Data: 2005-02-08 11:17:29
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natychmiast, i jak najbardziej konkretnie, po Twojej odpowiedzi
    > na równie adekwatne pytanie:
    > "gdy zaatakuje Cię pies, którego waga, siła, zachowanie i Twoje
    rozerwane
    > jego zębami ścięgna sugerują że jest grozny dla Twojego zdrowia i życia
    > czy zrobisz takiemu psu krzywdę?"

    bede sie bronic, ale jezeli nic sie nie stanie nie bede zadac jego
    uspienia,
    pisalem juz czyje sa to metody. Bardzo wysoka grzywna + obowiazkowo
    kaganiec
    i smycz, przy powtornym razacym zaniedbaniem zabrac psa i oddac w dobre
    rece.
    Ale kazda sprawa indywidualnie bardzo dokladnie przeanalizowana.

    > Dla mnie? Taka jak miedzy zamordowaniem kogoś z mojej rodziny a
    > zamordowanie Bi Pana z Katmandu czy Enrice Rodrigesa z Patagonii.

    zadal bym Ci to samo pytanie przy zalozeniu ze to Twoj pies z ktorym
    spedziles 10 lat zycia to
    zorbil, ale domyslam sie ze psa nie masz, wiec pytanie sensu nie ma.
    To tak jak pytac czloiwieka ktory nigdy nie doznal uczucia zdrady ... o
    zdrade,
    czy isc do poradni malzenskiej w ktoreej radzi 18 letnia dupa ktora nigdy
    nie miala partnera.

    > AFAIK szerzenie publicznie ideologii faszytowskiej jest w PL zakazane.
    > Jeszcze ktoś złoży na Ciebie doniesienie i na nic wtedy tłumaczenia że
    > szczeniackie wybryki się zdadza.

    jak juz chcesz sie na taki temat wypowiedziec to badz laskaw odpowiednia
    wiedze zdobyc:

    cytuje
    "Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28.03.2002, I KZP 5/02 (OSNKW
    2002/5-6/32): "Propagowanie, w rozumieniu art. 256 k.k., oznacza każde
    zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu faszystowskiego lub
    innego totalitarnego ustroju państwa, w zamiarze przekonania do niego."

    sram na osoby ktore do tego nawoluja, a Ci ktorzy chca mogac wybrac
    zabezpieczenie w postaci kaganca a zamordowaniem psa(bo uspienie to zwykly
    mord
    jakby na to nie patrec, zydow tez gazem usypiano) wybieraja mord, niczym
    sie od nich nie roznia.

    P.