  • Data: 2005-02-08 19:26:14
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie moja sprawa ale możesz na koniec (bo ja OT)
    > zdradzić przyczyny swej mizantropii
    > (ciemna komórka, koledzy z przedszkola?)

    dobra juz zerknalem do slownika.
    Otoz nie czuje niecheci
    do ludzi, tylko do kiepskiej imitacji ludzi.

    Nie szanuje osob ktore mnie nie szanuja za moje poglady(duzo takich na
    grupie, lawa, leszek itd.)
    Nie szanuje ludzi ktorzy sie znecaja nad zwierzetami, szczegoilnie nad
    psami, przeciwnikow psow.
    Nie szanuje psedopolicjantow, czyli ludzi ktorych z poliocja laczy tylko
    odznaka,

    oraz osby ktore zawsze za wszelka cene bronia takich osob.

    Wiecej osob nie "szmace", mozna sprawdzic :)

    P.