  • Data: 2022-10-21 11:43:23
    Temat: Re: z życia ziobrotury (i kulsonerii)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Oct 2022 18:29:22 +0200, J.F napisał(a):

    > Nie prenumeruje - kiedy te wyjasnienia zlozyla?

    Nie podano daty, ale zrobiła od razu. Kiedy dowiedziała się o pomyłce sama
    poszła na kulsonariat.

    <<Gdy była dziewczyna Patryka dostaje wezwanie na przesłuchanie, dzwoni do
    niego z pretensjami: - W co mnie wplątałeś?

    - To nie ja. To twoja koleżanka nagadała, że sprzedałem jej narkotyki -
    odpowiada Patryk.

    Dziewczyna pyta więc Wiktorię, o co chodzi, a ta odpisuje: ,,Oni [policja]
    pojebali osoby. Debile. Ja nawet z twoim byłym nie miałam kontaktu. Więc
    nie wiem, jak do tego doszło".

    Wiktoria wyjaśnia, że chodziło jej o Patryka O., na którego wołają ,,Orzeł".
    To on woził się z Oskarem i to od niego kupowała marihuanę.
    Była dziewczyna Patryka Orła mówi o tym na posterunku. Przynosi zapis
    rozmowy z Wiktorią i wydruk facebookowego profilu prawdziwego dilera.

    Policjant Kaźmierczak załącza to do akt, ale nie przesłuchuje ponownie
    Wiktorii, by wyjaśnić pomyłkę. Nie interesuje go też Patryk O., ksywa
    ,,Orzeł".>>

    > Ale tam sie jeszcze jakas pani prokurator poniewiera - w jakim trybie?

    Nadzoruje śledztwo i ma równie nieużywany mózg jak młodszy aspirant.

    "Patryk: - Mówiłem, że jestem niewinny, ale prokuratorka nie chciała
    słuchać. Powiedziała, że każdy się tak tłumaczy, a mnie jeszcze obciąża
    tatuaż, bo na ramieniu mam dziewczynę z papierosem."

    I jeszcze coś takiego:

    "Na rozprawie wychodzi też na jaw, że z akt zniknął protokół zatrzymania
    Patryka Orła.
    Prokuratorka Hanna Fiksa obiecuje odnaleźć brakujący dokument. Na korytarzu
    obrońca Patryka pyta, kiedy protokół się znajdzie, bo chce go przeczytać.
    Prokuratorkę irytuje dociekliwość młodego prawnika. Odpowiada mu, że może
    zgłosić jego metody do rady adwokackiej i tam je omówić. Taką wersję
    przedstawia nam mec. Bach."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek