  • Data: 2022-10-21 12:39:12
    Temat: Re: z życia ziobrotury (i kulsonerii)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 21 Oct 2022 11:43:23 +0200, Olin wrote:

    > Nie podano daty, ale zrobiła od razu. Kiedy dowiedziała się o pomyłce sama
    > poszła na kulsonariat.
    >
    > <<Gdy była dziewczyna Patryka dostaje wezwanie na przesłuchanie, dzwoni do
    > niego z pretensjami: - W co mnie wplątałeś?
    >
    > - To nie ja. To twoja koleżanka nagadała, że sprzedałem jej narkotyki -
    > odpowiada Patryk.
    >
    > Dziewczyna pyta więc Wiktorię, o co chodzi, a ta odpisuje: ,,Oni [policja]
    > pojebali osoby. Debile. Ja nawet z twoim byłym nie miałam kontaktu. Więc
    > nie wiem, jak do tego doszło".

    Troche to dziwne.

    Przypadkiem dopasowana osoba, okazuje sie byc chlopakiem kolezanki
    dziwczynki.
    A ile Patryk ma lat? Bo spodziewam sie, ze pelnoletni ...
    i spora roznica wieku miedzy kolezankami ?

    > Wiktoria wyjaśnia, że chodziło jej o Patryka O., na którego wołają ,,Orzeł".
    > To on woził się z Oskarem i to od niego kupowała marihuanę.

    A byla mowa wczesniej o amfetaminie.

    > Była dziewczyna Patryka Orła mówi o tym na posterunku. Przynosi zapis
    > rozmowy z Wiktorią i wydruk facebookowego profilu prawdziwego dilera.
    >
    > Policjant Kaźmierczak załącza to do akt, ale nie przesłuchuje ponownie
    > Wiktorii, by wyjaśnić pomyłkę. Nie interesuje go też Patryk O., ksywa
    > ,,Orzeł".>>

    a) niech nam Robert wyjasni, czy tak łatwo jest przesluchac 12-latke,

    b) czy ten policjant jest prowadzącym sledztwo, czy tylko akurat byl
    na komisariacie, przyjal zeznanie, wrzucil do akt, i na tym sie jego
    udzial mial konczyc.

    c) zreszta czy trzeba cos zmieniac, jesli stosowne zapisy sa we
    wczesniejszym zeznaniu? Podobno nie ma, ale moze jednak są.

    > Nadzoruje śledztwo i ma równie nieużywany mózg jak młodszy aspirant.
    >
    > "Patryk: - Mówiłem, że jestem niewinny, ale prokuratorka nie chciała
    > słuchać. Powiedziała, że każdy się tak tłumaczy,

    Poniekad ma racje.

    > a mnie jeszcze obciąża
    > tatuaż, bo na ramieniu mam dziewczynę z papierosem."
    >
    > I jeszcze coś takiego:
    >
    > "Na rozprawie wychodzi też na jaw, że z akt zniknął protokół zatrzymania
    > Patryka Orła.

    > Prokuratorka Hanna Fiksa obiecuje odnaleźć brakujący dokument. Na korytarzu
    > obrońca Patryka pyta, kiedy protokół się znajdzie, bo chce go przeczytać.
    > Prokuratorkę irytuje dociekliwość młodego prawnika. Odpowiada mu, że może
    > zgłosić jego metody do rady adwokackiej i tam je omówić. Taką wersję
    > przedstawia nam mec. Bach."

    No coz - "kasta" w calej pelni ... ale jest jakas rada prokuratorska,
    gdzie mozna zglosic metody pani prokurator ? :-)

    Poza tym co sie pyta - pismo o udostepnienie protokolu, za dwa
    tygodnie skarga na nieudostepnienie w terminie :-)

    J.