  • Data: 2004-07-27 13:08:32
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4f0d.0000098a.4106360b@newsgate.onet.pl...
    > Taka kontrola wyglądała tak :
    > Przychdzę do Takiego delikwenta, okazuję upoważnienie, mówię cel kontroli
    > grzecznie pytam czy mogę wejść do domu, firmy
    > W 95 % nie ma z tym zadnego problemu - wchodzę i widzę telewizor, radyiko
    > (najczęściej działające) - jeżeli nie działa to proszę o włączenie, -
    później
    > proszę o okazanie książeczki opłat RTV - jeżeli nie ma to klient jest
    > ugotowany.

    A od kiedy jest obowiazek trzymania ksiazki RTV w domu,
    gdzie jest TV i radio?
    A jesli ksiazke RTV zabral inny domownik po to,
    zeby ... zaplacic - to tez bedzie wyrok za nieplacenie?

    Zeby sprawdzic czy jest oplacony abonament wystarczy
    sprawdzic rejestr wplat za abonament w TVP. Nastepenie
    jesli brakuje wplat , wyslac pismo, ponaglenie itp
    Tak dzialaj normalne firmy, instytucje.

    Tego typu praktyki jakie proponuje nam nasze "demokratyczne
    panstwo prawa" to kolejny powazny krok w kierunku
    panstwa totalitarnego.

    Pomijam tu w ogole kwestie placenia haraczu na TVP
    za posiadanie sprzetu elektronicznego.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl