  • Data: 2004-07-27 14:25:12
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4f0d.00000a42.41065581@newsgate.onet.pl...
    > No tak ale np. firma ma siedzibe w Warszawie a sklep w Gdańsku - sklep w
    > kartotece nie figuruje

    A co to ma do rzeczy?
    Place na konto TVP i firma powinna wieddziec czy ja
    wplacilem czy nie. No, chyba ze nie ewidencjonuje
    swoich dochodow z abaonamentu...

    > A haracz dla US, ZUS, itp...

    Ten sam problem, i te same kroki w kierunku totalitaryzmu...
    (oczywiscie nie jestem przeciw US, lecz przeciwko
    niektorym podatkowm, procedurom itp)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl