  • Data: 2004-07-27 19:58:22
    Temat: Re: z pamiętnika kontrolera RTV
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko w Internecie tak wszyscy nie WPUSZCZAJĄ w realnym świecie może 5 %
    > społeczeństwa jest na tyle asertywna i wygadana aby kontrola była
    nieskuteczna.
    > A uwież mi wiem co mówię bo byłem w tym dość skuteczny.

    Wierzę i myślę, że masz sporo racji bo zjawisko braku asertywności i
    znajomości prawa jest wg moich obserwacji powszechne.
    Ludzie dają się robić w konia chamskim kontrolerom w środkach komunikacji
    (choćby dawanie własnych dokumentów do ręki), trepom ze straży miejskiej i
    policji (np. któż odnotowuje dokładnie nr służbowy i nazwisko
    funkcjonariusza przed jego przystąpieniem do czynności), wszelkiej maści
    ankieterom (udostępnianie wartościowych danych za friko), pozwalają w swej
    głupocie rewidować prywatne pakunki prymitywnym ochroniarzom w sklepach,
    itp.
    Sądzę, że zapowiadane nasilenie akcji kontroli uiszczania podatku od
    odbiorników RTV jest obliczone właśnie na to zjawisko i ma pewne szanse
    powodzenia. Chyba, że szumek jaki się zrobił wokół tej sprawy otworzy
    niektórym oczy. Oby.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte