    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Sat, 9 Sep 2017 11:01:03 +0200

    W dniu 09.09.2017 o 10:51, RadoslawF pisze:

    > I silnikiem podbiłeś obroty z dwu tysięcy do jakiejś większej
    > liczby. Teraz to zrób od zera do dwu lub więcej tysięcy.
    > byle na własny koszt.

    Ok - a co z tego będę miał?

    > Żadne tym bardziej.
    > jak to robisz od zera z nieruchomymi elementami udeżenie masz największe.

    jakie to szczęście rozruszniki nie startują od zera:P

    > W przypadku zapalania. W przypadku przepychania stojaka na parkingu
    > chodzi o kierunek w którym zakręcisz silnikiem.

    Aha.

    > Na naszych kubkach z kawa  nie spotkałem ostrzeżenia żeby nie wkładać
    > palucha bo parzy. A to znaczy że piszą co innego.

    No widzisz. I sam piszesz, że w instrukcjach piszą głupoty, bo raz się
    można poparzyć raz nie, raz się można powiesić raz nie, a tym czasem
    zarówno kubek jak i kasj oraz fizyka są take same. A wiesz, że w tych
    samych instrukcjach stoi często napisane, że zużycie oleju na poziomie
    1l/1000km to zupełnie normalna sprawa i nie ma się czym przejmować:P

    > Mechanizm rozrządu jest zaprojektowany do pracy w jednym kierunku
    > ze zmiennymi prędkościami.

    A poprzednio pisałeś, że zmiana prędkości mu bardzo szkodzi:P

    > Jak go zakręcisz w drugą to jakie prawo
    > fizyki zabroni mu się zepsuć?

    Ale to tym masz napisać jakie nakazuje mu się zepsuć:P Zresztą
    poprzednio pisałeś, że jak go ruszysz od zera, to się popusje. Na
    szczęście ani od rozrusznika ani od odpalania na pych jeszcze mi nigdy
    nie przeskoczył. Znasz choćby jeden przykład, zeby komuś przeskoczył?

    Shrek

    Shrek