  • Data: 2017-09-09 13:16:49
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-09-17 o 08:58, Shrek pisze:

    > Bo tak napisali w instrukcji. Zaraz obok punktu, że dopuszczalne zużycie
    > oleju to 1l/1000km. Na szczęscie mój samochód nie potrafi czytać i ani
    > oleju nie pije litrami, ani mu pasek nie skacze;)

    Mój olej bierze tylko na autostradzie, jak go te 150 km/h przeciągnę
    1000 km. Co do u ruchmiania na popych, to sądzę, że problemem jest to,
    że może być tzw. "odbicie", czyli cofnięcie wału. Z tego powodu,jak
    paliłeś na korbę, to trzeba było stosować uchwyt małpi, by Ci kciuka nie
    wywaliło. Z przepychaniem na biegu nie ma to nic wspólnego, bo tam nie
    dojdzie do zapłonu.