  • Data: 2002-02-06 19:38:47
    Temat: Re: wysokosc i celowosc mandatu
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    "Loziek" <l...@p...com> napisał:

    >mandat w wysokosci 300 zlotych, za 102 km/h przy obowiazujacej 60 siatce.
    Niezle, prawie 80% przekroczenia !

    >Uwazam ze nie stanowilem zadnego zagrozenia dla innych uczestnikow ruchu,
    No cóz na sedziego sie nie nadajesz, przynajmniej we wlasnej sprawie
    ;-)

    >czy wogule mam jakies szanse ?
    "W ogóle" nie masz.
    Potraktuja, to jako ostrzeżenie, bo następnego możesz nie przeżyć !
    (wczoraj wlasnie odbyl się pogrzeb 19-letniego kolegi mojej córki
    - przyszła cała jego klasa.... Gdybys tam był...)

    Artur Golański