    From: "Ewcia" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy firma-firma
    Date: Thu, 12 Jun 2003 12:04:07 +0200

    > czy moge to jakos obejsc ?
    > czy wogole taka umowa jest wiarzaca ?
    Początek niebardzo zrozumiałam (ale jestem tylko kobietą), natomiast
    odnośnie pytań, to KAŻDA umowa dobrowolnie podpisana przez obie strony jest
    WIĄŻĄCA. Jeżeli Twoja umowa zawiera miesięczny okres wypowiedzenia, to masz
    dwa wyjścia: 1. dochować tego terminu, 2. rozwiązać umowę za porozumieniem
    stron, czyli jeśli druga strona umowy też się na to zgodzi, to możesz umowę
    rozwiązać w dowolnym czasie.

    pozdrawiam:-)
    ewcia