  • 1. Data: 2003-06-12 08:20:27
    Temat: wypowiedzenie umowy firma-firma
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam!

    moja sytuacja jest taka:
    zalozylem swoja firme i z moim bylym pracodawca
    mam umowe firma-frima
    mam w niej zawarty urlop, i okres wypowiedzenie 1 mc
    z zaznaczeniem ze musi minac caly miesiac kalendarzowy.

    okazalo sie to dosyc niewygodzne przy zmianie pracy
    czy moge to jakos obejsc ?
    czy wogole taka umowa jest wiarzaca ?

    moze macie jakies wzory pisemnych wypowiedzen takich umow ?

    pozdrawiam
    LuckyBoy

  • 2. Data: 2003-06-12 10:04:07
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy firma-firma
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > czy moge to jakos obejsc ?
    > czy wogole taka umowa jest wiarzaca ?
    Początek niebardzo zrozumiałam (ale jestem tylko kobietą), natomiast
    odnośnie pytań, to KAŻDA umowa dobrowolnie podpisana przez obie strony jest
    WIĄŻĄCA. Jeżeli Twoja umowa zawiera miesięczny okres wypowiedzenia, to masz
    dwa wyjścia: 1. dochować tego terminu, 2. rozwiązać umowę za porozumieniem
    stron, czyli jeśli druga strona umowy też się na to zgodzi, to możesz umowę
    rozwiązać w dowolnym czasie.

    pozdrawiam:-)
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-13 13:39:22
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > stron, czyli jeśli druga strona umowy też się na to zgodzi, to możesz umowę

    dzieki, to juz mi troche jasniej.
    bardziej chodzilo mi o to, czy moge np. rozwiazac firme
    i olac takie zabowaizania, no bo firmy nie ma.....
    jednym slowem wykrecic sie od tego dlugiego okresu wypowiedzenia

    pozdrawiam
    JA