eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypadek drogowy za granicą (w Austrii) - pytanie o podstawy › Re: wypadek drogowy za granicą (w Austrii) - pytanie o podstawy
  • Data: 2004-07-22 08:20:46
    Temat: Re: wypadek drogowy za granicą (w Austrii) - pytanie o podstawy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dorota" <s...@p...onet.wypluj.pl> napisał w wiadomości
    news:cdnfb1$229$1@news.onet.pl...

    > tzn byłoby to zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa złożone do
    > polskiej prokuratury?
    > (pytam już tylko czysto teoretycznie, z ciekawości i wrodzonej
    > skłonności do drążenia).

    Tak. Przy wypadkach drogowych nie spotkałem się z czymś takim w praktyce.
    Ale w sprawach gospodarczych sporadycznie się zdarza.

    > W razie czego, gdyby okazało się, że trzeba będzie spróbować tą drogą
    > i pojawią się jakieś wątpliwości czy dobrze zrozumiałam o czym
    > piszesz, pozwolę sobie jeszcze odezwać się w tym wątku.

    Nie ma problemu. Ale wystarczy, że przypomnicie o tym przesłuchującemu.
    Takie czynności wykonuje się sporadycznie. Można zapomnieć. Sprawa wychodzi
    po czasie, jak o idzie do wysyłki. Wówczas odsyłają akta w celu
    uzupełnienia. W praktyce 2-3 miesiące w plecy.