  • Data: 2008-06-18 07:11:50
    Temat: Re: wynajecie mieszkania w bloku, dac umowe - nie dac umowy???
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:g38mmf$hrk$1@inews.gazeta.pl...

    > O ile się orientuję, mieszkania komunalnego nie można
    > było komuś wynajmować...
    > Coś się zmieniło?

    Nie mam pojęcia. Prawdę mówiąc to nie obchodzi mnie teraz
    i nie bardzo też interesowało wówczas, jako że MIESZKANIE
    to nie jest komunalne. Zostało kupione od miasta i stało
    się odrębnym przedmiotem własności, z osobną KW. Tyle że
    znajdowało się w BUDYNKU komunalnym (czyż nie tak właśnie
    napisałem wcześniej?), bo w czasie o którym piszę ze 2/3
    budynku (jeśli nie więcej) było jezcze własnością miasta.

    A napisałem to tylko po to, by podkreślić że nie było
    to mieszkanie spółdzielcze, co być może ma (?) jakieś
    znaczenie w rozważaniach dotyczących zasadniczego tematu
    wątku, tj. wynajęcia mieszkania i zobowiązań stron najmu
    wobec siebie wzajem, spółdzielni i fiskusa.

    Przepraszam wszystkich wprowadzonych w błąd.

    Maciek