  • Data: 2007-07-26 13:28:22
    Temat: Re: wynagrodzenie czlonkow zarzadu
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 14:53:54 +0200, ANetGUS napisał(a):

    > Nie można tak.

    Można. Dawno temu żarłem się na ten temat z pewną księgową, o mało jej
    nie zjadłem - nie przekonałem jej - i dobrze.
    W uchwale o powołaniu na członka piszesz, że z dniem takim a takim
    powołujesz i przyznajesz z tego tytułu takie a takie wynagrodzenie - i
    już.

    Minus operacji jest taki, że w przypadku odwołania z zarządu może nie
    stanowić to dobrej podstawy do rozwiązania stosunku pracy. Tak jak jest
    dziś - zgodnie z orzecznictwem - odwołanie z zarządu może równać się
    wypowiedzeniu i żadne pozwy do sądu pracy tego nie zmienią.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl