    From: m...@i...faked
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Tue, 29 Jul 2008 18:04:27 +0200

    On Tue, 29 Jul 2008 13:03:30 +0000 (UTC), Radoslaw Korzeniewski
    <r...@g...com> wrote:

    >To chyba nie za bardzo, bo kto podpisuje że odebrał?

    ja pracuję na poczcie jako listonosz, więc ci odpowiem, usługa
    wrzucania listu do skrzynki istnieje za zezwoleniem klienta, nie jest
    to usługa ustna, musisz wypisać i zostawić kwitek na poczcie ze swoim
    nazwiskiem, numerem dowodu i tam podpisujesz, że zgadzasz się na to,
    bo np. nie chce ci się łazić z awizem na pocztę (bo rano pracujesz) i
    takie listy bez zwrotki (zpo) chcesz mieć w skrzynce, więc... kto
    podpisał?? Ty sam! A jak ci nie pasuje otrzymywanie co niektórych
    listów (od co poniektórych instytucji) to takiego żądania nie składaj,
    poza tym sądówki, komornicy, prokuratura czy inne organy ścigania
    (ściągania) mają zpo i nikt ci takich do skrzynki nie wrzuci
    ps. jako pracownik niższego szczebla przyznaję rację co do tego, iż
    organizacyjnie na poczcie jest lekko mówiąc burdel, ale gdzie indziej
    też, wszystko zależy od danego człowieka na danym stanowisku, ja
    naginam przepisy dla swoich klientów i robię jak oni sobie życzą,
    dzięki czemu jestem dowodem, że dla klienta można dużo zrobić jak
    sobie życzy i żeby był zadowolony, gorzej jak traficie na idiotę czy
    olewacza... ale tak jest wszędzie... bo to Polska właśnie :(
    ** Posted from http://www.teranews.com **