  • Data: 2008-07-31 06:18:18
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 23:02
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6qktk$8bj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Na poczcie muszę czekać godzinę w kolejce,

    No u nas jest bez czekania większego.

    > z kurierami się umawiać i
    > spędzać pół dnia w domu.

    Ano właśnie.

    > InPost mam blisko, czynny jak wrócę z pracy i odebranie paczki trwa
    > minutę. Jest różnica? Jest.

    No i? TY masz. Ja mam dwa miasta dalej. Mam tam jeździć po paczki? Wypchaj
    się.

    > A jaka? Ano taka, że już w tej namiastce
    > konkurencji można wybrać co komu bardziej pasuje - ja wolę Inpost, ty
    > pocztę polską, ktoś inny ma zaprzyjaźnionego kuriera.

    No właśnie nie tak. Poczta jest dotowana i przynosi straty. Jak się urynkowi
    Pocztę to znikną niedochodowe oddziały, więc zrobi się kolejny inPost 3
    miasta dalej albo kolejny kurier z chamem w busiku i niepiśmiennym
    absolwentem szkoły specjalnej w magazynie. Znikną dotowane listy za
    grosze... Zniknie dostępność korespondencji w lasach, górach, nad
    jeziorami.

    W skali kraju i społeczeństwa Poczta pełni misję powszechniości i taniości,
    a przy tym jej usługi są po prostu dobre. Nigdy nie miałem zastrzeżeń.

    Zresztą, jaki ja mam wybór? Jak mam, to wybieram Pocztę, ale niestety sporo
    dostawców nie daje wyboru, bo oni wysyłają dużo dziennie i im kurier włazi
    do dupci bez wazelinki. Więc oni wysyłają kurierem i koniec. A ja się potem
    męczę.

    > I właśnie o to chodzi.

    Komu chodzi, temu chodzi.

    --