  • Data: 2008-08-01 07:03:25
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Kocureq
    >
    > Skup się.... Nie wybierze, bo
    >
    > a) wysyłający często nie dają wyboru

    ...to prawda i nie mam zamiaru dyskutować. Ale wtedy wybiera się
    dostawcę który zapewnia korzystanie z "właściwego" przewoźnika :P

    > b) przy 40 firmach będzie obłożone to, co korzystne i tyle

    No i tu chyba wtapiasz.
    Zakładasz a priori że "korzystne" oznacza "tanie", tak?
    No to jak Cię stać na tanie... ;)

    pzdr, Gotfryd
    (czasami kupujący tanie, z pewną świadomością co to znaczy)