  • Data: 2008-07-30 21:02:46
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 08:52
    > (autor Kocureq
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g6p335$90t$1@inews.gazeta.pl>):

    > Widać nie masz dużej liczby nadań/odbiorów. Choć to fakt, pracowałem kiedyś
    > w firmie ze średnią liczbą nadań i też nas olewali.

    Nie, nie mam. Jestem osobą prywatną i raz na dwa miesiące ktoś mi coś
    wyśle kurierem.

    Na poczcie muszę czekać godzinę w kolejce, z kurierami się umawiać i
    spędzać pół dnia w domu.

    InPost mam blisko, czynny jak wrócę z pracy i odebranie paczki trwa
    minutę. Jest różnica? Jest. A jaka? Ano taka, że już w tej namiastce
    konkurencji można wybrać co komu bardziej pasuje - ja wolę Inpost, ty
    pocztę polską, ktoś inny ma zaprzyjaźnionego kuriera.

    I właśnie o to chodzi.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \