  • Data: 2008-05-04 22:10:20
    Temat: Re: wymeldowanie dziecka
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > No to ojciec może sam się zająć wychowaniem dziecka. Czemu z tego powodu
    > chcesz z matki robić niewolnicę przywiązaną do adresu?

    Że co? Nie rozumiem. Matka może wyjechać. Dziecko może zostać z ojcem.
    Nie widzę problemu. Jeśli tak rodzice ustalą.

    > Ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Ja rozumiem, że przeprowadzka matki
    > może być dla ojca uciążliwa, ale sama przeprowadzka może wynikać z wielu
    > czynników, na które matka niekoniecznie musi mieć wpływ. Oczywiście
    > ojciec może wnieść co do tego sprzeciw, ale zameldowanie tego faktu nie
    > zmienia - jak sam zauważyłeś. Co ojcu przyjdzie z tego, ze dziecko
    > zameldowane w odległości 10 km od niego faktycznie będzie mieszkać w
    > Anglii?

    To przyjdzie, że matka naruszy prawo rodzinne, jeśli nie uzyska zgody
    ojca lub sądu. Naprawdę nie rozumiem, czego nie rozumiesz. Ja mówię o
    obowiązującym prawie, a ty o tym, ze faktycznie ktoś może je naruszać.
    Jak ktoś zabija to chyba nie twierdzisz że art. 148 kk nie obowiązuje?

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"