  • Data: 2008-04-29 11:02:41
    Temat: Re: wymeldowanie dziecka
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Zalezy to niestety od widzimisie konkretnego biurestwa w konkretnym biurwrze
    meldunkowym.
    Widzimisie Twojego biurestwa jest sprzeczne z doktryną meldunkową szczególną, choć
    zgodne z doktryną biurestwa ogólną
    (dop...ić jak najbardziej P.T.Petentowi, szczególnie jesli biurwa w końcowym cyklu
    menopauzy).
    Zażyjesz Twoje biurestwo z mańki, jeżeli zechcesz sama samotnie wymeldowac się.
    Otóż zgodnie z doktryną meldunkową szczególną niepełnoletnie dziecko nie może
    pozostawać zameldowane samo w lokalu (no
    chyba, ze masz pecha i inne dorosłe osoby sa tam, np. dziadkowie).
    Nie wyobrazam sobie, żeby nawet głupia tępa biurwa powiedziała, ze TY nie możesz się
    wymeldować - chociaż może gdzies
    jeszcze w jakiejś gminie taki biurewski relikt przed emerytura się uchował.....
    Tak czy inaczej bedziesz mogła wymeldowac dziecko z urzędu tak, aby doprowadzić do
    zgodności meldunku ze stanem
    faktycznym - w tym celu po prostu złozysz pisemne doniesienie do urzędu na... własne
    dziecko ;-))
    JaC

    -----

    > czy jest jakaś podstawa prawna do odmówienia wymeldowania dziecka bez podpisu ojca
    na zgłoszeniu wymeldowania z pobytu
    stałego dziecka??
    > Jestem samotna matką z dzieckiem dziecko mieszka ze mną, a ojciec dziecka w innej
    miejscowości, zamierzamy się
    przemeldować do innego miasta ( ja i dziecko) ale w urzędzie Pani wymaga ode mnie
    podpisu ojca.
    > Ojciec dziecka wie o przemeldowaniu ale udaje "nieosiągalnego" i nie ma czasu i
    chęci przyjechania i podpisania
    wymeldowania.