  • Data: 2004-06-03 10:08:58
    Temat: Re: wycena-wykup mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Jun 2004, Yvet wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Mam kilka pytań dotyczące wyceny mieszkania do wykupu z TBSu.

    Zastrzegam że zetknąłem się tylko z wyceną "komunalnego" :)

    >+ Czy rzeczoznawca uwzględnia przeprowadzone remonty przeprowadzone w lokalu?

    A w którą stronę ??
    Oczywiście jeśli lokal był remontowany przez właściciela to to MA
    wpływ na podwyższenie wartości lokalu.
    Oczywiście jeśli lokal był remontowany przez najemncę to to NIE MA
    wpływu na podwyższenie wartości lokalu, czyli inaczej patrząc - daje
    *obniżkę* wartości wyceny wobec aktualnej wyceny wartości lokalu.
    Ale "własny" remont trzeba udowodnić - ja miałem do czynienia m.in.
    z wymianą okien, ale robioną lege artis: zgoda właściciela, dokumentacja
    fotograficzna (dla Wydziały Architektury oraz zabytkologa i archeologa

    pozdrowienia, Gotfryd