  • Data: 2004-06-03 08:33:32
    Temat: Re: wycena-wykup mieszkania
    Od: "Adam" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yvet" <y...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:40becb06$1@news.vogel.pl...

    >Mam kilka pytań dotyczące wyceny mieszkania do wykupu z TBSu.
    >Czy rzeczoznawca uwzględnia przeprowadzone remonty przeprowadzone w lokalu?
    >Czy ocieplenie budynku ma wpływ na wycenę (pewnie tak :-)?

    Uwzględni zarówno stan techniczny samego lokalu jak i budynku, w ktorym on
    się znajduje, tak jak wiele innych rzeczy :)

    >Czy mogę się niezgodzić, odwołać na wycenę rzeczoznawcy z urzędu ?

    Zawsze możesz się niezgodzić i skierować sprawę do komisji odpowiedzialności
    zawodowej.
    Rzeczoznawca nie jest z urzędu - nie będzie pracownikiem tego urzędu. Urząd
    tylko zleci rzeczoznawcy daną wycenę.

    Adam K.