  • Data: 2009-01-13 23:34:31
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    otóz moi drodzy sprawa na chwile obecna wyglada nastepująco:
    poszlam na policje po pomoc w dostaniu sie do mieszkania. niestety
    przemily dyzurny(sic!) raczyl spuscic mnie na drzewo i powiedzial ze
    moge tam wejsc. wkurzyl mnie bo nic a nic pomocny sie nie okazal.
    postanowilam wrocic na komende i spisac jego dane zeby zlozyc skarge
    na niego. przy okzaji zapytalam czy moge zlozyc zawiadomienie o
    wlamaniu, wiec kazano mi poczekac. przyszedl pan z kryminalnej i
    zaprosil mnie na rozmowe. po krotkiej wymianie zdań okazalo sie ze ta
    psycholka jest znana policji z roznych innych przewałek. jakich? nie
    wiem, ale w sumie nie obchodzi mnie to. wzial numer telefonu do niej i
    zadzwonil, przekonal ja zeby przyjechala otwirzyc mieszkanie. no i
    pojechalismy tam z asysta policji (sztuk 3). wchodzimy do mieszkania a
    tu...ZONK!!
    mieszkanie prawie w calosci opróznione. ze wszystkiego calego mojego
    majatku została tylko rama łozka, lampka nocna i lampa... nic wiecej.
    nawet gacie mi zabrala.
    menda jedna powiedziala ze wymienila zamki bo przyszla i mieszkanie
    bylo juz w takim wlasnie stanie, ze niby ja to wywiozłam.
    komisariat, zeznania i te wszystkie duperele.
    dzis nocuje w hotelu bo nie mam dokąd isc... to jakas masakra jest...
    jak dlugo bede czekac na rozwiazanie? nie wiem, co moge zyskac? tez
    nie wiem... zabic taka krowe to mało. rece przy samej dupie powinni
    ucinac za takie manewry. mam nadzieje ze nie oszaleje.

    dobranoc!:(