  • Data: 2009-01-14 07:12:09
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > policja ci nie pomoże bo nie jest od tego.
    > policji nicdotego i nie ma pojęcia  jakie kto ma prawadotegomieszkania.
    > co najwyżej mogli ci asystować. co jak widać niżej zrobili.

    policja jest od tego zeby mi pomóc, gdybym to ja sama weszla bez nich
    i okazaloby sie ze niczego nie bylo narobilabym sobie wiekszego
    bałaganu.

    > bezcelowe.

    czy bezcelowe? policjant jest dla ludzi, powinien byc przygotowany ze
    moga przyjsc petenci w roznych stanach emocjonalnych i ze nierzadko
    bedzie to wkurw. cokolwiek sie wydarzy podczas spotkania ma obowiązek
    zachowac spokój, jednak ten pan wyszedl w dyzurki, pomachal witkami,
    wykrzyczal kilka zdan i wyszedł trzasnąwszy drzwiami zanim ja zdazylam
    jeszcze do konkretów dojsc.

    > no, teraz policja już bedzie miała co robić.
    niesamowite! a jak na to wpadles?

    > w zasadzie od jutra masz gdzie mieszkać. tylko sobie jakiś materac kup.
    uwazasz ze to zabawne? umiesz czytac? a ze zrozumieniem? co z empatią?
    <strasznie trudne słowo>
    od komentarzy takich jak twoj człowiek wysypki dostaje.

    > a potem szukaj innegomieszkaniadowynajęcia i zobacz jak możesz
    > wypowiedzieć tą umowę co masz.

    nieee, no na ten pomysl bym nie wpadła:/

    > policja sprawe już ma zaczętą wiec nic więcje nie maszdoroboty po za
    > poilnowaniem żeby się policja nie obijała.

    gdybym nie wrocila po nazwisko tego bezczelnego goscia to pewnie nadal
    nie mialaby co robic...

    > osobną sprawą jest odzyskanie kasy za hotel. pozostaje ci sprawa cywilna.
    > w zasadzie tani adwokat też by poszedł na jej koszt, wiec jak bym się
    > pospacerowałdojakiegoś.  nie będziesz musiała spedzać godzin na
    > zastanawianime się, co tudosądu napisać, lepiej ten czas poświęcić na
    > dobre solarium.

    wiesz, mimo calej tej niezmiernie stresującej sytuacji, myślę że
    potrafię juz teraz sprecyzować dalsze postepowanie.
    a na solarium idz sam, podkresli koloryt skóry i moze troche wnetrze
    ogrzeje.