  • Data: 2009-01-14 14:30:49
    Temat: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com wrote:

    > policja jest od tego zeby mi pomóc, gdybym to ja sama weszla bez nich
    > i okazaloby sie ze niczego nie bylo narobilabym sobie wiekszego
    > bałaganu.

    Byłoby dokładnie tak samo, gdybys po pracy przyszła normalnie do domu i
    mieszkanie stałoby puste bo obrabowane. Po prostu wówczas wzywa się policję.

    > czy bezcelowe? policjant jest dla ludzi, powinien byc przygotowany ze
    > moga przyjsc petenci w roznych stanach emocjonalnych i ze nierzadko
    > bedzie to wkurw. cokolwiek sie wydarzy podczas spotkania ma obowiązek
    > zachowac spokój, jednak ten pan wyszedl w dyzurki, pomachal witkami,
    > wykrzyczal kilka zdan i wyszedł trzasnąwszy drzwiami zanim ja zdazylam
    > jeszcze do konkretów dojsc.

    to możesz się poskarżyć na zachowanie policjanta.

    > niesamowite! a jak na to wpadles?

    ee, dalsze dyskutowanie z tobą jest bez sensu, bo się wkurzasz.
    Nie chcesz słuchać to nie.
    Jak uważasz, że ci się wszystko należy, twoja sprawa.